سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: تا اول ماه مه محدودیت‌ها برداشته می‌شود و شرایط بازگشتم به روسیه فراهم خواهد شد.

روحانی: فعلا تا بهتر شدن شرایط در استونی می‌مانمبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه از اسفند ماه سال ۹۸ به دلیل قرنطینه کشور روسیه و امتناع از ورود اتباع خارجی به کشورش به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود ۵۰ روز است که با هماهنگی فدراسیون کاراته روسيه در کشور استونی حضور دارد.

روحانی منتظر است رایزنی‌های میان مسئولان ورزشی این کشور با دولت روسیه نتیجه بدهد تا بتواند برای همراهی تیمش به مسکو سفر کند.

حسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد محدویت اعمال شده از طرف کشور روسیه برای ورود اتباع خارجی به خاک این کشور عنوان کرد: روسیه همچنان مرز‌های خود را به روی کشور‌ها بسته و پروازهایشان محدود و یا لغو شده است. روسیه هم نسبت به چند وقت گذشته بیشتر با کرونا درگیر شده است. با بهتر شدن شرایط به من گفته شد که تا یکم ماه مه محدودیت‌ها برداشته می‌شود و شرایط بازگشتم به اين کشور فراهم خواهد شد. تا بهتر شدن وضعیت در شهر تالین کشور استونی خواهم بود.


بيشتر بخوانيد: مهدی‌زاده: عملکرد خوبی در کاراته داشتم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار