جواب شکواییه باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی تیم ملی ایران به فیفا دیرتر صادر می‌شود.

انتظار نفتی‌ها برای دریافت غرامت از اسکوچیچ طولانی‌تر خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ایران از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدایی بسیار عجیبی داشت و حضورش در تیم ملی  باعث شد تا مسئولان این باشگاه آبادانی از اسکوچيچ به فیفا شکایت و درخواست غرامت ۱۴۰ هزار دلاری کنند.

مسئولان باشگاه صنعت نفت به محکوم شدن اسکوچیچ در این پرونده امیدوار هستند و روی برنده شدن در این پرونده حساب ویژه‌ای باز کرده اند. نفتی‌ها قصد دارند در اولین فرصت با این غرامت درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا اعتراض ۵ ماهه اعضای این باشگاه را نسبت به دریافتی‌ها کمتر شود.

مسئولان باشگاه صنعت نفت چند بار اعلام کردند که جواب این شکواییه خرداد ماه به دستشان می‌رسد و نسبت به این موضوع امیدوار بودند، اما از این باشگاه آبادانی خبر می‌رسد به دلیل توقف در رسیدگی به شکایات فوتبالی در دادگاه عالی ورزش به دلیل شیوع ویروس کرونا انتظار این تیم برای برنده شدن در پرونده شکایت از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طولانی‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد اواسط تابستان جواب شکواییه برزیلی‌های ایران از اسکوچیچ توسط فيفا صادر خواهد شد.


بيشتر بخوانيد: کعبی: طی ۶ ماه حتی یک ریال هم دریافتی نداشتیم/ نباید قهرمانی به پرسپولیس هدیه شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار