رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برای جهش تولید باید با برنامه ریزی و حضور در میدان عمل، رونق تولید را رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جلسه با رؤسای حوزه‌های قضایی استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی انجام گرفت، گفت: رونق و جهش تولید با شعار امکان پذیر نیست.

او افزود: مقام‌های قضایی باید با ارتباط با بخش نخبگانی جامعه و نشست با کارآفرینان و صنعتگران در میدان عمل برای حل مشکلات تولید باشند.

دهشیری ادامه داد:  مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیر بنایی رونق تولید است و همواره باید با یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در مسیر سلامت اجتماعی باشد.

او  پیوست اجتماعی را یکی از ارکان و ضرورت‌های اقدامات قضایی دانست و تصریح کرد: باید با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد، ارتباط بیشتری با آحاد جامعه برقرار کرد و دغدغه‌ها و مشکلات مردمی را بیشتر مورد توجه قرار داد و رسالت و اقدامات قوه قضاییه را برای مردم تبیین و از ایده‌های آن‌ها استفاده بهینه کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر تقویت نظارت و کادر سازی و جانشین پروری با دقت بر زیر مجموعه پویا، فعال و کارا تأکید کرد و افزود: احیای عدالت و گسترش عدل با پشت میز نشستن و منتظر دادخواست و شکوائیه ماندن محقق نمی‌شود، بلکه باید هر مدیر با اهتمام به مسائل مبتلابه مجموعه خود و حوزه قضایی برای هر مسئله تدبیری اثر بخش را از قبل اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.