مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شناسایی ۱۲ مبتلای جدید به بیماری کرونا در استان کرمان خبر داد.

شناسایی ۱۲ نفر جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: با ارسال ۲۸۵ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان تست ۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

او افزود: موارد جدید شامل ۵ زن و ۷ مرد هستند که از این تعداد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان: ۶ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: ۳ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: ۲ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان: ۱ نفر مبتلا جدید داشته است

شفیعی بیان داشت: کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۵۷۳ نفر اعلام شده است. خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در استان نداشتیم و در مجموع از ابتدا تاکنون ۴۸ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند که از ابتدا تاکنون در مجموع ۳۰۹ نفر بهبود پیدا کردند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار