تبدیل دارایی‌های انجمن حمایت زندانیان به سرمایه‌های مولد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دارایی‌های انجمن حمایت زندانیان باید تبدیل به سرمایه‌های مولد شود تا از سودآن کمک‌های مناسبی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن ارائه کرد.

تبدیل دارایی‌های انجمن حمایت زندان به سرمایه‌های مولدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان استان کرمان با بیان اینکه برای سرمایه گذاری‌های انجمن حمایت زندانیان نیاز به توجیه اقتصادی داریم، گفت: روند اجرای پروژه‌های انجمن باید به نحوی انجام شود که درآمد‌های حاصل از آن به درستی تامین شده و در اختیار خانواده‌های تحت پوشش حمایت قرار گیرد.

او افزود: سازمان زندان‌ها برای احداث مجتمع اقتصادی انجمن حمایت زندانیان قول مساعد داده است و در این راستا باید با نظر کارشناسان مربوطه نسبت به جانمایی مجتمع و کاربری‌های آن تصمیم گیری شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به راه اندازی واحد تولید ماسک انجمن حمایت زندانیان اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش شود که بهره وری این واحد اقتصادی برای کمک مناسب به خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان افزایش یابد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.