محموله حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق شامل ۳ هزار و ۷۵۰ بسته دارو به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جمع خبرنگارانگفت: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق محموله دارویی را به منظور درمان بیماران مبتلاء به کرونا به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهداء کرد.

رضاعی با بیان اینکه این است، اظهار کرد: این اقلام شامل هزار و ۵۰۰ بسته هیدروکسی کلروکلین و ۲ هزار و ۲۵۰ بسته آزیترومایسین است که توسط حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهداء شد.

او ضمن قدردانی از حس بشر دوستانه حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق به جهت اهدای محموله دارویی، ابراز امیدواری کرد که با روحیه وحدت، همدلی و همکاری همه جانبه هر چه زودتر، شاهد کوتاه شدن سایه شوم این بیماری از سر تمام کشور‌های دنیا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: از آنجایی که ویروس کرونا مرز نمی‌شناسد و به بحران جهانی مبدل شده است برای مهار آن به همکاری و تعاملات بین المللی بیشتری نیاز است.

رضاعی در پایان یادآور شد: این محموله دارویی توسط معاونت غذا و دارو در بیمارستان‌های استان جهت مقابله با بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.