اوقاف و امور خیریه مازندران برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه ضیافت الهی با حضور نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان در ماه مبارک رمضان ،گفت: جلسات تفسیر قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری ضبط و از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش می‌شود.

او افزود: ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری و پخش از صدا و سیمای مازندران از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بر اساس نامه ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری تجمعات و مراسم‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در اماکن مذهبی ممنوع است، اما در نظر داریم تولید محتوای این ایام در جوار آستان مقدس امامزادگان مازندران انجام و در فضای مجازی و سیمای مازندران پخش شود.

حیدری ضمن قدردانی از صدا و سیمای مازندران در ضبط برنامه‌های تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه استان، افزود: رسانه‌های مکتوب و مجازی عملکرد مناسبی در اجرای رزمایش ضیافت همدلی دارند و فعالیت خبرنگاران قابل قدردانی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.