ملی پوش شنا:

این روز‌ها به دلیل تمرین نداشتن در استخر، تخت فشار هستیم.

سینا غلامپور گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تمرین نداشتن در استخر تخت فشار هستیم.

سینا غلامپور  ملی پوش شنا کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رشته شنا به گونه‌ای است که اگر یک مدت کوتاه در آب تمرین نداشته باشیم بدنمان به شدت افت می‌کند. شناگران باید ماه‌ها تمرین مستمر داشته باشند تا به حداقل آمادگی برسند. رشته‌های رکوردی همچون شنا، دوومیدانی باید هم از لحاظ روانی و هم فیزیکی آمادگی کامل داشته باشند. متاسفانه نداشتن تمرین در آب  ملی پوشان شنا را از لحاظ روانی و آمادگی بدنی دچار مشکل جدی کرده است.

ملی پوش شنا اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است تا با صدور مجوز از سوی کمیته ملی المپیک مجوزی را بگیرد که ملی پوشان در شرایط خاص تمریناتشان را در استخر آغاز کنند. ما بسیار امیدوار هستیم که شناگران بتوانند تمریناتمان را از مجدد آغاز کنند.

او درباره المپیک عنوان کرد: زمانی که نام المپیک مطرح می‌شود باید خیلی خوب و یا به عبارتی  المپیکی تمرین کرد. تیم ملی شنا با تمام قدرت تمرین کرده بود تا بهترین رکورد‌های تاریخ ایران را در رقابت‌های انتخابی المپیک ثبت کند که متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا تمام رقابت‌های ورزشی کنسل شد. درباره  شرایط کسب سهمیه المپیک نمی‌توان اظهار نظر کرد چرا که تمریناتمان تعطیل است. بدون تمرین نمی‌توان درباره وضعیت کسب سهمیه المپیک اظهار نظر کرد.

 غلامپور گفت: متاسفانه شرایط به وجود آمده تمام ورزشکاران دنیا را به چالش کشیده است و باعث شده تا توجهات به سمت بیماری کرونا برود. امیدوارم هر چه زودتر در ویروس کرونادر جهان ریشه کن شود تا به روال عادی زندگی بازگردیم.

او در پایان عنوان کرد: در طول این مدت مربیانم از جمله مشتاق و سعادتی در هر شرایطی از من حمایت‌های لازم را کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار