تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در فارس به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در بازدید استاندار فارس از تاسیسات انبار نفت شهید تندگویان شیراز گفت: ۴۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز استان از طریق پالایشگاه شیراز تامین و مابقی سوخت مورد نیاز استان از طریق نفتکش‌های جاده پیما و از استان‌های همجوار تامین و توزیع می‌ شود.

او، افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان و اتصال و استفاده از ظرفیت خطوط ریلی استان برای حمل انواع فرآورده را از طرح های این شرکت در سال جهش تولید دانست.

بنی کریمی اعلام کرد: گند زدایی و ضد عفونی نفتکش‌ها در بدو ورود به انبار، تب سنجی رانندگان نفتکش و کارکنان، ضدعفونی مداوم جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی استان با همکاری مالکان جایگاه‌ها و فراهم آوردن زیر ساخت‌های مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت از جمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

عنایت اله رحیمی استاندار فارس گفت: ساخت پالایشگاه دوم در شیراز، اتصال انبار نفت به خطوط ریلی و افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان از اولویت‌های مهم استان در بخش انرژی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار