مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: ۳هزار ۶۰۰ واحد مسکن ملی به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان است امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در مراسم افتتاح پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی مسکن مهر شهر جدید پرند وی با بیان اینکه امروز حدود ۳۸ پروژه را افتتاح و دو پروژه را کلنگ زنی می‌کنیم گفت:به دلیل شرایط کرونا امکان حضور وزیر راه و شهرسازی در این شهر وجود نداشت و همین دلیل از طریق فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس این پروژه‌ها با حضور استاندار و برخی از مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: ۳۸ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد تومان امروز افتتاح می‌شود که ۲۳ پروره مسکن مهر است و ۱۵ پروژه هم مربوط به پروژه‌های اجرایی و زیربنایی است.

وطن خواهی تاکید کرد: ترکیب خوبی در قالب این پروژه‌ها وجود دارد به طوری که هم در حوزه درمانی و هم فضای سبز در اجرای این پروژه‌ها دیده می‌شود و تمامی تاسیسات شهری در اجرای این پروژه‌ها دیده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: پروژه مهمی که امروز کلنگ زنی شد مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است که با مشارکت بنیاد تعاون نیرو‌های کل مسلح اجرا شده و حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در قالب این طرح با دستور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

وطن خواهی افزود: ساخت تمامی این پروژه‌ها به صورت محله سازی است و در تمام این پروژه فضای سبز مدرسه فضای فرهنگی و ۷ مرکز تجاری و مذهبی هم عملیاتی و در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه ما در گذشته تجربه موفقی با همکاری بنیاد تعاون در قالب ساخت واحد‌های مسکونی در دهه هشتاد داشته‌ایم گفت:در گذشته بلوک‌ها و واحد‌های مسکونی با همکاری بنیاد تعاون اجرا شده بود که تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی این واحد‌ها به صورت کامل اجرایی و عملیاتی شده است.

او یاد آور شد: در اجرای این طرح ۲ مدرسه ۷ مرکز تجاری ۲ پارک یک مرکز درمانگاهی بزرگ در قالب پروژه ۱۳۱ هکتاری کلید زده شد.

وطن خواهی بیان کرد: این پروژه با پشتیبانی وزارت راه وشهرسازی و خدمت رسانی بنیاد تعاون شروع می‌شود و ما امیدواریم دومین همکاری ما با ستاد کل نیرو‌های مسلح وزارت دفاع با موفقیت اجرایی شود.

او توضیح داد: ارزش ساخت این ۳هزار ۶۰۰ واحد مسکن ملی در ۲۴۰۰ میلیارد تومان است که در قالب ۵۹۵ بلوک ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار