رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم بویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان آغاز شد.

او تصریح کرد: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و انجام گشت‌های مشترک به هنگام و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذیربط استانی برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به شروع طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از امروز تا سوم خرداد ماه در استان اردبیل در خصوص هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط استان، دریافت شکایات و گزارشات از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴، نظارت بر فروش‌های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

صادقی در پایان از شهروندان خواست تخلفات و شکایات صنفی خود از قبیل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و .. را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل یا ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارشات هموطنان عزیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.