برنامه ریزی برای بازگشایی مساجد در خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امکان بازگشایی مساجد استان به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳ بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: گفت و گو‌هایی در این زمینه با مسئولان کشوری در حال انجام است و تا اعلام نتایج نهایی، وضعیت مساجد استان را شرح خواهیم داد.

او بیان داشت: امکان بازگشایی مساجد در ۳ بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است و جلسات قرآن شبانه که در استان معمول است نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعاتی پس از افطار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: برنامه‌های این سازمان ۲ بخش است، یک بخش برنامه‌های معمول است که شامل به کارگیری ائمه مساجد و روستا و حضور گسترده در پویش کمک مؤمنانه و سوق دادن نذورات به سمت مناطق محروم استان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت ۵۰۰ هیات مذهبی استان، با سهم هر هیات ۵۰ بسته، جمعا ۲۵ هزار بسته غذایی آماده و توزیع شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پخش آنلاین سخنرانی‌های کوتاه مبلغان در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که شهرستان رامهرمز به صورت ویژه کار خود را شروع کرده‌اند و کانالی در پیامرسان ایتا تحت عنوان صندوق بازی ایجاد کرده‌ایم که مدتی از فعالیت آن می‌گذرد و مقرر شده تا در ماه رمضان این امکان را برای طلاب سایر استان فراهم کنیم تا با توجه به پویش در خانه ماندن، بازی‌های خانگی آن‌ها با فرزندانشان را برای ادمین ارسال کنند.

او گفت: پویشی در ایتا جهت به اشتراک‌گذاری جلسات خانگی، دعا، نماز و قرائت قرآن خانوادگی طی روز‌های آتی ایجاد خواهد شد و تصمیم گرفتیم طی این ماه مبارک فعالیت‌های تولیدی که به خصوص بر پایه دانش‌بنیان در حرکت‌اند را در خوزستان، رسانه‌ای کرده و معرفی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.