معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» و با همکاری مراکزنیکوکاری در نخستین روز از ماه مبارک رمضان هزار سبدغذایی را در بین فقرا و محرومان استان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در حاشیه توزیع سبدغذایی در بین خانوار تحت حمایت این نهاد، گفت: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ سبد غذایی را با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و به دست مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه رسانده‌اند.

او با اشاره به اینکه تهیه سبد‌های غذایی در نخستین روز ماه مبارک رمضان توسط خیران بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است، بیان کرد: تلاش داریم تا پایان ماه مبارک رمضان، با یاری نیکوکاران و حامیان بتوانیم در بین تمامی خانوار تحت حمایت سبدغذایی و غذای گرم توزیع کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان شاهد اهدای سبدغذایی و کمک‌های نقدی خیران در قالب طرح «اطعام مهدوی» هستیم، افزود: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت‌های مختلف بسیار چشمگیر است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را برطرف کرد.

توحیدی با اشاره به اینکه طرح «اطعام مهدوی» در طول ماه مبارک رمضان و به منظور توزیع غذای گرم در بین اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، گفت: از نیکوکاران خواستاریم تا با مشارکت در این طرح، همچون سنوات گذشته یاریگر کمیته امداد استان اردبیل در تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا در بین محرومان باشند.

او با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و خانوار بی‌بضاعت خواهند بود، بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا فقرا و مستمندان را فراموش نکنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

توحیدی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.