اسامی داوران بخش داخلی نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد زارع مهذبیه، کارشناس مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیر هنری نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره، با استقبال غیر منتظره‌ای از سوی هنرمندان سراسر جهان مواجه شدیم که این مشارکت فوق‌العاده در کنار ارتقای سطح این رویداد فرهنگی و هنری، باعث شد تا در انتخاب داوران نیز دقت و حساسیت بیشتری شود.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های فراوان و رایزنی با برجسته‌ترین چهره‌های هنر کارتون و کاریکاتور در کشور، چند نفر به‌عنوان کاندیدای داوری تعیین شدند و با بررسی‌های بیشتر و پیگیری جدی‌تر، سه نفر از این افراد به‌عنوان داوران نهایی بخش داخلی جشنواره معرفی شدند.

کارشناس مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: «بهرام عظیمی»، «محمدحسین نیرومند» و «مسعود شجاعی طباطبایی»، سه داور بخش کشوری این جشنواره هستند که به‌زودی فعالیت خود را در زمینه قضاوت آثار و انتخاب برترین کار‌های رسیده آغاز می‌کنند.

زارع مهذبیه با یادآوری حضور چشمگیر هنرمندان خارج از کشور در این رویداد هنری، از معرفی داوران بخش بین‌الملل این جشنواره در آینده نزدیک خبر داد.

او اظهار کرد: در طی مدت پذیرش آثار جشنواره، از هر پنج قاره جهان، آثار هنری فاخری را دریافت شد که بیشترین مشارکت از قاره اروپا با ۳۸ کشور و پس از آن آسیا با ۲۷ کشور بوده است.

یادآور می‌شود، سیدحمیدرضا هدایتی و محمدجواد زارع مهذبیه نیز برای همکاری در هیئت داوران بخش داخلی و کمک به دقت در انتخاب آثار برتر در میان داوران ایرانی حضور دارند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار