مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در صورت وجود شرایط برگزاری مرحله شهرستانی و استانی رقابت‌های مجازی در هر رشته ای، باید نسبت به تدوین آیین نامه مسابقات اقدام شود.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نظر به شرایط پیش رو و تعطیلی مسابقات ورزشی و تاکید بر ورزش در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و از طرفی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و طبق روال هر سال برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با عنوان "جام تکریم رمضان" به همت هیئت‌های ورزشی لذا به منظور توسعه فرهنگ ورزش در خانه، فعال بودن ورزشکاران و ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها شایسته است به گونه‌ای مدیریت شود تا در صورت وجود شرایط برگزاری مسابقات در رشته ورزشی در فضای مجازی مسابقات در مرحله شهرستانی و استانی برگزار شود.

 

او از رؤسا و سرپرستان هیئت‌های ورزشی خواست: بدین منظور نسبت به تدوین آیین نامه مسابقات اقدام و در جلسه‌ای که راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۹ در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می‌شود، شرکت کنند.

پاریزی افزود: در مرحله شهرستانی، کلیپ‌های ارسالی ورزشکاران با تلاش هیئت داوران شهرستان انتخاب و حکم و مدال قهرمانی شهرستان اهدا می‌شود و هیئت استان نیز باید نفرات قهرمان استان را انتخاب کند.

 

او تصریح کرد: کلیپ‌های ارسالی باید زیر یک دقیقه باشد.

پاریزی بیان داشت: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۷۹۱۳ ۳۴۱ ۰۹۱۳ رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.