به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: در ماه پر خیر و برکت رمضان و با هدف ایجاد فضا و نمای بصری مناسب، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با نصب بنر و بیلبرد در سطح شهر و مناطق هشتگانه اهواز اقدام به فضاسازی شهری در خیابانها کرده است.
او افزود: از آنجاییکه فضای شهری باید به تناسب مناسبتهای مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد، شهرداری اهواز نیز با نصب بنر و بیلبرد در سطح شهر به پیشواز ماه مبارک رمضان رفته است.
علیجانی بیان داشت: اقدامات فصاسازی شهر در مناسبتهای مختلف در روحیه شهروندان نقش و تاثیر بسزایی دارد؛ درواقع این فضاسازیها ویترین شهر است و مردم آنها را از نزدیک مشاهده میکنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تصریح کرد: این امر سبب افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه در ماه مبارک رمضان میشود.
انتهای پیام/م