شیوع کرونا در کردستان منجر به تعطیلی ۸۰۰ مکان وزشیدولتی و خصوصی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان درجلسه برنامه ریزی و هماهنگی در راستای رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه گفت: در این روز‌های کرونایی کمک مومنانه خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در استان صحنه‌های کم نظیری از همدلی، نوع دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشته اند و برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از این ویروس جوانان ما دست به کار شدند که جای تقدیر است.

او با بیان اینکه بحران پیش آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا موجب همبستگی و جهاد در میان اقشار مختلف جامعه شده است، افزود: اکنون که مقام معظم رهبری در بیانات گهربار خود بر امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نمودند، لازم است که با نهایت توان در راستای تحقق این امر، به صورت متحد و مجاهدانه تلاش کنیم.

جولایی افزود: با توجه به بحران کرونا و شرایط ویژه از اولین روز‌های شیوع این ویروس هیئت‌های ورزشی و جامعه ورزشکاران در اقدامی انسان‌دوستانه با توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در حال کمک به اقشار کمتر برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: با همت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان تاکنون بالغ بر ۱۰ هزارخانوار بی‌بضاعت در سطح استان از لحاظ دریافت اقلام بهداشتی و غذایی پوشش یافته‌اند.

جولایی با اشاره به اینکه در این شرایط و قرنطینگی خانگی افراد، قشر ورزشکار و به ویژه باشگاه‌های بخش خصوصی بیشترین آسیب را دیده اند، ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی از اوایل اسفند ۹۸ تعطیل و بیشتر مربی‌ها دچار ضرر و زیان شدند که بیشترین کمک ما در این ایام باید متوجه این قشر شود.
او با بیان اینکه ۸۰۰ مکان ورزشی خصوصی و دولتی در این ایام تعطیل شده است اضافه کرد: با توجه به قرنطینگی و بسته شدن اماکن ورزشی بخش دولتی که در اجاره بخش خصوصی قرار دارد مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان ضرر را به خود دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان شناسایی ورزشکاران نیازمند در این ایام را رسالت خطیر سمن‌ها و خیرین ورزشی عنوان کرد و گفت: بایستی اولویت اول توزیع کمک‌های معیشتی و بهداشتی این ارگان جامعه آسیب دیده ورزشکار باشد و بخشی از این اقلام به این قشر تعلق بگیرد.

او در پایان سخنانش تصریح کرد؛ با توجه به درخواست استانداری و نهاد‌های دیگر برای در اختیار داشتن محل مناسبی برای تجمیع کمک ها، دستگاه ورزش و جوانان آماده است تا سالن‌ها و اماکن ورزشی خود را در اختیار هر ارگانی که در راستای رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه گام برمیدارد، قرار دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.