به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی Desire 20 Pro اچ‌تی‌سی و جزئیات آن فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای گوشی‌های هوشمند همیشه در حال پیشرفت و گسترش است و شرکت‌های مختلف سالانه محصولات جدیدی را ارائه می‌دهند. اما بعضی از شرکت‌ها نمی‌توانند خود را به قطار سریع تولید تلفن‌های هوشمند برسانند و به همین دلیل کم کم به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

شرکت‌‎هایی مانند نوکیا یا HTC متاسفانه به همین دلیل قسمت اعظمی از فروش خود را از دست داده‌اند. اما به تازگی خبر جدید از HTC منتشر شده که طرفداران این برند را خوشحال می‌کند.

ساخت یک گوشی جدید توسط  HTC

جدیدترین خبر منتشر شده از دنیای فناوری به ما از تلاش HTC برای ساخت یک گوشی هوشمند خبر می‌دهد. این اطلاعات توسط یکی از اعضای داخلی شرکت که تاکنون خبر‌های بسیار دقیقی فاش کرده، منتشر شده است.

جزئیات به دست آمده از دستگاه جدید HTC

این تلفن هوشمند دارای کدی با نام Bayamo است، اما برای اهداف تجاری Desire 20 Pro نامیده می‌شود. این دستگاه از پنل پشتی به شیائومی می ۱۰ شباهت دارد و گفته می‌شود در بالا سمت چپ دستگاه یک دوربین چندگانه تعبیه شده است. این دوربین دارای یک ماژول جداگانه نیز هست که در خارج از دسته قرار دارد. قسمت جلویی این دستگاه شبیه OnePlus 8 به نظر می‌رسد، بنابراین تقریباً شبیه اکثر تلفن‌هایی است که به تازگی تولید شده‌اند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد


جزئیات فاش شده از مراحل ساخت گوشی Desire 20 Pro اچ‌تی‌سی

آن چه ظاهرا Desire 20 Pro است در آزمایش بنچمارک سایت GeekBench نیز دیده شده و امتیاز‌های میان‌رده‌ای از خود به جای گذشته است. نتایج ثبت شده شبیه آن چیزی هستند که ما از تراشه‌های Helio G80 و اگزینوس ۹۶۱۱ دیده‌ایم. اما در فهرست مذکور آمده است که این یک پلتفرم کوالکام است و اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۶۵ با آن مطابقت دارد.

البته باید به این مسئله اشاره کرد که نتایج پیش از انتشار رسمی که GeekBench عموما پایین‌تر از اطلاعات نهایی است که در سایت پست می‌شود. دستگاه آزمایش شده توسط این شرکت دارای رم ۶ گیگابایتی است، در نتیجه باید یک گوشی میان رده باشد. ما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، صبر می‌کنیم، زیرا مطمئنا اطلاعات تازه‌ای از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار