معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان از ارائه مجدد برخی خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تاریخ ۹۹/۲/۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت اسدی معاون قضایی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه در راستای حفظ سلامتی کارکنان و شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی عناوین از سطح خدمات و پذیرش مراجعان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کاهش یافته بود، از تاریخ ۹۹/۲/۶ برخی خدمات مجدداً در دفاتر ارائه خواهد شد.

او افزود : لیست این خدمان بدین شرح می باشد، ثبت و ارسال دادخواست‌های حقوقی ، در خصوص ثبت شکواییه صرفاً موارد فوری، طبق نظر رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها اقدام می‌گردد. در مورد انجام سایر خدمات مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت و ارسال بلامانع است.

اسدی ادامه داد : بدیهی است در مورد حوزه‌های قضایی که قبلاً اطلاع رسانی شده همچون قبل به ارائه کامل خدمات اقدام می‌نمایند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان در پایان تأکید کرد: ضروری است مدیران دفاتر نسبت به رعایت اصول بهداشتی ابلاغی تدابیر لازم از جمله تعیین نوبت و رعایت فاصله اجتماعی جهت پرهیز از ازدحام مراجعان در دفتر را بعمل آورند و ضمن پایش تصویری دفاتر، در صورت عدم رعایت موارد فوق فعالیت آن‌ها محدود خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.