معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : این نهاد به منظور رسیدگی سریع به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و افراد غیرتحت حمایت سامانه ارتباطات مردمی با شماره ۰۹۶۸۸۷ را ایجاد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«کیومرث رحمتی‌پور»، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه‌های وزارت بهداشت، گفت : این نهاد به منظور حفظ سلامتی افراد مراجعه کننده بخش قابل توجهی از خدمات خود را به صورت غیرحضوری به خانوار‌های مددجو ارایه می‌کند.

او با بیان اینکه اکنون سامانه خدمات الکترونیکی کمیته امداد فعال شده است، گفت : مددجویان با مراجعه به سامانه e.emdad.ir می‌توانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت و تا حصول نتیجه منتظر بمانند.

او افزود: مددکاران این نهاد به درخواست‌های اینترنتی مددجویان در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.

رحمتی‌پور ادامه داد: همچنین این نهاد به منظور رسیدگی سریع به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و افراد غیرتحت حمایت سامانه ارتباطات مردمی را ایجاد کرده است.

او گفت: به درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۰۹۶۸۸۷ نیز در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.