مسئولان شهرستان کمیجان از نزدیک در جریان اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی مصوبات ستادملی مقابله با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی جمعی از مسئولان و کارشناسان شهرستان کمیجان متشکل از فرماندار، بازرسی و اصناف، بهداشت ودرمان، دامپزشکی و مقامات انتظامی ضمن سرکشی از صنوف و اماکن پر تردد در سطح شهر کمیجان از نزدیک در جریان اجرای فاصله گذاری اجتماعی در این اماکن عمومی قرار گرفتند.

نظارت گشت‌های مشترک بر فاصله گذاری اجتماعی درکمیجان

 در این بازرسی موارد بهداشتی شامل رعایت دستوور العمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و نحوه عرضه محصولات و قیمت‌های سطح بازار مورد بررسی قرار گرفت و با متخلفین برخورد شد.

فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: چهارمین مرحله بررسی و بازدید از اصناف و کسبه و بانک‌های شهرستان کمیجان برای پیشگیری از بیماری و ویروس کرونا برگزار شد.

فائض پور افزود: این بازرسی به اتفاق مدیران شبکه بهداشت نیروی انتظامی اصناف و اداره صمت اجرا شد.

بابائی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان هم گفت: تیم مشترک شهرستان به منظور اجرای مرحله دوم مبارزه با کرونا ویروس در سطح شهر یک بازید داشتیم.

بابایی افزود: این بازرسی به منظ. ر اجرای مرحله دوم مبارزه با کرونا ویروس با هدف فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند و رعایت بهداشت فردی و زدن ماسک بود و در این بازرسی‌ها یک باب مغازه هم پلمب شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.