گروسی گفت: همه ادارات ملزم به رعایت قانون استفاده از دو سوم کارکنان به صورت حضوری در محل کار خود هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار صبح امروز در بازدید سرزده از یک شعبه بانک، دو دفتر پیشخوان و اداره برق قم با انتقاد از برخی ادارات که قانون استفاده از دو سوم کارکنان به صورت حضوری را رعایت نمی‌کنند گفت: بر اساس ارزیابی تنها ۷۰ درصد ادارات این قانون را رعایت کرده اند.

گروسی این قانون را مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و افزود: برخی دستگاه‌ها که آن را رعایت نکرده‌اند تذکر جدی دریافت کرده و برخی دستگاه‌ها هم به علت رعایت دقیق مورد تشویق قرار گرفته‌اندو این قانون شامل دستگاه‌های عملیاتی نمی‌شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تاکید کرد: یک سوم کارکنان شامل بانوان دارای فرزند خردسال، جانبازان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای باید به صورت شیفتی و دورکاری انجام وظیفه کنند.

گروسی قم را پیشگام استفاده از خدمات الکترونیکی عنوان کرد و افزود: قرار است با مسئولان فناوری استان و شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات غیرحضوری را در استان افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اعلام خطر دانشگاه علوم پزشکی را در خصوص رعایت نکردن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: به همین دلیل همه دستگاه‌ها تا جایی که می‌توانند باید خدمات خود را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار