مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از پاسخگویی و پیگیری شکایت‌های اخیر مربوط به تخلف اپراتور‌ها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده با کمک سامانه ۱۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از پاسخگویی و پیگیری شکایت‌های اخیر مربوط به تخلف اپراتور‌ها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده با کمک سامانه ۱۹۵ خبر داد.


بیشتر بخوانید: سرعت آپلود فایل در پیام رسان گپ به شدت کاهش یافته است


پیمان قره‌داغی، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکین بعنوان مهمترین اولویت رگولاتوری افزود: با توجه به شکایت‌های دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است و از مشترکین درخواست می‌کنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی برای سایت‌های داخلی و پیام‌رسان‌های بومی از سوی اپراتورها، موضوع را بطور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

وی افزود: همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه می‌توانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.