مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای رزمایش کمک های مومنانه بیش از۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع اوری شده است.

 هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه در استان  علاوه بر ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی همچنین  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی جمع اوری شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۳۴۳ بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده افزود: ۶۴۵۰ بسته مربوط به سازمان بسیج مستضعفین و ستاد کل سپاه بوده و مابقی توسط خیرین، کمک‌های مردمی و نهاد‌ها در استان تامین شده است.

هنری ادامه داد: بیش از ۴۸۰ پایگاه بسیج در اجرای این رزمایش فعال بوده و بیش از ۲۱۰۰ نفر از جهادگران و بسیجیان در مراحل اجرایی فعالیت داشتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مرحله بعدی رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان در شب میلاد امام حسن علیه السلام و مرحله بعد در اواخر ماه رمضان انجام خواهد شد.

او افزود: همزمان با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد و همکاری اتحادیه‌ها اصناف و همه اقشار بسیج و تهیه لیست نهایی پس از استعلام و هماهنگی با کمیته امداد (ره) استان، جمع آوری کمک‌های مردمی نیز همچنان ادامه دارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.