رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم گفت: توجه بیشتر به نقش و جایگاه شوراها در شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سطح شهرستان و فراهم کردن شرایط رونق تولید ضروری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی براکه رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم بیان کرد: شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

او، تصریح کرد: با تأسیس شوراها فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت و بیش‌ازپیش مشاهده شد.

براکه، با اشاره به اینکه شورائیان با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند، ادامه داد: با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه تلاش می‌کنیم و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم بر می‌دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم با بیان اینکه شوراها صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی بگذارند،افزود: توجه بیشتر به نقش و جایگاه ارزنده شوراها در امر شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان و فراهم کردن شرایط رونق تولید  با همراهی دولتمردان لازم و ضروری است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار