مدیرکل پست فارس گفت: برای نخستین بار پست فارس با عنایت و توجه شوراهای اسلامی با شهرداری‌های فعال استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح در آستانه هفته شورا و شهروند، گفت: این تفاهم نامه ها با شهرداری‌ها به امضاء رسیده و موجب ارتقاء شاخص های شهری به ویژه در ابعاد فرهنگی شده است.

مدیر کل پست فارس افزود: شوراهای اسلامی با تقویت شاخص های فرهنگی نقش اصلی در افزایش سرانه های پستی در مناطق شهری و روستایی ایفا می کنند.

مفتح ادامه داد: شوراها به عنوان ارکان سازنده نقش مهمی در ارتباط مردم با دستگاه های دولتی داشته و در این زمینه موفق عمل کردند.

او اظهار داشت: این نهاد مردمی توانسته اعتماد عمومی نسبت به پست و خدمات پست را ارتقاء بخشند.

مدیر کل پست فارس با تقدیر از حرکت های رو به جلو شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا همواره در ارایه خدمات نوین پستی در کنار خانواده بزرگ پست بودند.

او ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک نهاد و پارلمان محلی بابهره مندی از ظرفیت های مردمی نقش مهمی در ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارند.

مدیرکل پست فارس با تبریک هفته شورا ، شهر و شهروند تاکید کرد: اینک پست فارس خدمات خود را به دورترین نقاط شهری و روستایی استان کشانده و در خدمت هموطنان است.

هفتم اسفند ماه ۱۳۷۷ نخستین دور شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار کرد که هم اکنون پنج دوره از آن سپری شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار