رئیس کل دادگستری استان به اتفاق دو معاون منابع انسانی و مالی پشتیبانی خود از دو حوزه قضایی برخوار و شاهین شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بازدید‌های خود از حوزه‌های قضایی به صورت سرزده به دادگستری‌های برخوار و شاهین شهر رفت و در حاشیه نشستی با همکارانش در این دو حوزه قضایی بر اجرای سیاست‌ها و منویات ریاست قوه قضاییه در مسیر تحول، بیان کرد: هیچ مانعی نباید در این مسیر تاثیرگذار باشد و در سال جدید سه اصل محوری: حفظ کرامت کارکنان، قضات و مراجعان دستگاه قضایی، مبارزه همه جانبه با فساد و حمایت از تولید و برخورد جدی با قاچاق به صورت ویژه در برنامه ریزی‌ها و راهبرد‌های مهم دستگاه قضایی استان دنبال خواهد شد.

حبیبی همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از دیگر اولویت‌ها دانست و بر اجرای دستورالعمل مربوطه در حبس زدایی و نیز استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در این راستا تاکید نمود.

او توسعه و ارتقاء فناوری‌های الکترونیک قضایی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و بیان داشت: در شرایط کنونی بیش از پیش عدالت الکترونیک و بهره گیری حداکثری از فناوری‌های الکترونیکی قضایی نیاز جامعه و مردم است و سعی خواهد شد مقدمات بهره گیری حداکثری از این فناوری‌ها در سراسر استان فراهم شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.