سید محمد موسوی زاده گفت: طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان صرف بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان سمنان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق با بیان اینکه انرژی الکتریکی امروزه نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهانی و داخلی دارد و به‌صورت آشکار در توسعه پایدار جامعه مستقیم اثرگذار است، گفت: برای پاسخ‌گویی به این نیاز جامعه طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان صرف توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان سمنان شده است.

او با بیان اینکه برق از مهم‌ترین صنایع زیرساختی که سرانه مصرف آن‌یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی محسوب می‌شود، افزود: بر این اساس توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع سال گذشته ۹۲ درصد بیش از سال ۹۷ بود که این توسعه کیفی در راستای پاسخ‌گویی به نیاز‌های آینده صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بابیان اینکه به لحاظ کیفیت برق توجه بسیاری در طراحی و بهره‌برداری شده است، ابراز داشت: سمنان در زمینهٔ کاهش تلفات برق جز استان‌های ممتاز کشور است که عدد آن نیز حدود شش درصد گزارش می‌شود.

موسوی زده با بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونایی جامعه ۲۲ نوع خدمت موردنیاز جامعه به‌صورت غیرحضوری بدون نیاز به مراجعه انجام می‌شود، در ادامه تصریح کرد: در واقع تلاش شد تا امکان خدمات‌رسانی بیشتر در راستای تکریم ارباب‌رجوع فراهم شود.

او با بیان اینکه با همین شرایط کارکنان این شرکت بدون وقفه به‌صورت مستمر برای تأمین برق استان سمنان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: می‌بایست از مردم نیز برای همکاری با شرکت برق برای صرفه‌جویی در مصرف نیز تشکر و قدردانی کرد که سال قبل حدود ۴۰ مگاوات صرفه‌جویی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.