فرماندار اندیمشک گفت: شهروندان باید از حضور در هرگونه تجمع و مکان پرخطر خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: همراهی مردم برای مقابله اساسی با کرونا را ضروری داست و شهروندان باید از حضور در هرگونه تجمع و مکان پرخطر خودداری کنند.

او افزود: برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا ممنوع است و مردم برای حفظ سلامت خود باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جهانگیری بیان داشت: محدودیت‌های ترافیکی نتایج خوبی به همراه داشت و مشارکت مردمی نیز قابل تحسین بود.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز با توجه به فعالیت اصناف، شهروندان باید با رعایت کامل اصول بهداشتی تردد کنند و البته سعی شود از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: رعایت موارد بهداشتی از سوی اصناف ضروری است و با متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود و بسیاری از شهروندان و نیکوکاران در زمینه تهیه و توزیع ماسک جهادگرانه وارد عمل شدند که قابل تقدیر است.

او گفت: ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر و شهر‌های تابعه به صورت مستمر انجام می‌شود ضمن اینکه موارد لازم به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ شده است.

فرماندار اندیمشک از تلاش نماینده شهرستان، شورای تامین، اعضای ستاد مقابله با کرونا و سایر مدیران شهرستان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: با همراهی هرچه بیشتر شهروندان شاهد نتایج بهتری در مقابله و مدیریت بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.