استاندار خوزستان در بازدید از پروژه های در دست احداث اهواز از ورود قرارگاه خاتم الانبیا با اعتبار دولتی به طرح های توسعه شهری این کلانشهر خبر داد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های در دست احداث کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه شهرداری اهواز پروژه های بزرگ زیر ساختی را مدیریت می کند گفت: این طرح ها نقش محوری در اصلاح وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهری خواهد داشت و به نوعی در توسعه شهر اهواز نقش مهمی را ایفا می کنند.

او افزود: در زیبا سازی اهواز نیز این پروژه ها موثر هستند که از سوی پیمانکاران بزرگ در حال انجام بوده و سرعت پیشرفت طرح ها مطلوب است. 

شریعتی بیان داشت: پروژه ها شامل مسیر هایی هستند که نقش کمربندی برای اهواز داشته و مناطقی را از بن بست خارج می کنند، ارزش منطقه بندی را بالا برده و اهواز را به سمت عدالت توسعه شهری پیش می برند.

استاندار خوزستان در خصوص اهمیت طرح ها اظهار کرد: این پروژه ها تاثیر گذاری و اثر بخشی سازی های ایجاد شده روی رودخانه کارون را افزایش می دهند. مانند پل ششم و مسیری که جاده خرمشهر را به جاده ماهشهر مرتبط می سازد که از سال ۹۶ به دنبال آن بودیم در حال محقق شدن است.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: با همت شورا شهر اهواز و شهرداری، قرار گاه خاتم الانبیا که پیشتر در پروژه های استانی مشارکت داشته حالا وارد مدیریت شهری شده و پروژه های عظیمی را در شهر اهواز انجام می دهد.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: امیدواریم شرایط زندگی در اهواز تا حد امکان آسان نماییم و آن را به سمت توسعه و مدرن تر شدن پیش ببریم.

بر اساس اطلاعات روابط عمومی استانداری خوزستان قرارگاه خاتم الانبیاء با اعتبار دولتی ورود کرده. کار فرما دولت بوده و مجری، قرارگاه است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.