رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان از آغاز کمک جامعه ورزش و جوانان شهرستان به رزمایش همت جوانان، کمک مومنانه و کمک به مددجویان نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس زاده رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان گفت: مشارکت سازمان‌های مردم نهاد ، ورزشکاران ، هیات‌های ورزشی و همچنین فعالان ورزش نیکوکار سیروانی در رزمایش همت جوانان و کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان شهرستان آغاز شده است.

او از کمک به مددجویان نیازمند این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: نیکوکاران جامعه ورزش و جوانان سیروان در سایر شرایط بحران همانند سیل سال گذشته و بیماری فراگیر ، همواره به کمک مردم و نیازمندان آمده و همبستگی خود را نشان داده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان در رابطه با نحوه توزیع این کمک‌ها در بین نیازمندان بیان کرد: اداره ورزش ورزش و جوانان سیروان با هلال احمر و موسسه خیریه الزهرا تفاهم نامه همکاری برای جمع آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در شهرستان نموده است و این کمک‌ها با شناسایی نیازمندان واقعی در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.