رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در این روز‌های خلوت، سعی کردیم مشکلات ساخت و ساز‌های عقب مانده در فدراسیون قایقرانی را برطرف کنیم.

نیاز به ویرایش زیاد داردعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تا زمانی که موضوع کرونا در ورزش کشور ما چترش را باز کرده و اجازه نمی‌دهد اردو‌های تیم ملی با آرامش و آسایش به راحتی انجام شود، سعی کردیم به کمک همکاران در فدراسیون، ساخت و ساز‌هایی که عقب مانده بود را برطرف کنیم.

او افزود: پیست کاناپولو را که شاید حدود ۱۲ سال بود  نیاز به تعمیر داشت، مورد توجه قرار دادیم که بتوانیم استاندارد‌هایی در آن قرار بدهیم تا بعد از اینکه ویروس کرونا از بین رفت، به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

سهرابیان ادامه داد: همچنین در حال برطرف کردن نقص های پیست اسلالوم در ورزشگاه آزادی هستیم. آشپزخانه و رستوران و کارگاه فدراسیون نیز تعمیر و رنگ آمیزی شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات آسیایی گفت: سال آینده میزبان مسابقات آسیایی هستیم و پیست آب‌های آرام را مد نظر قرار دادیم تا دوستان بخواهند تغییراتی در آن بدهند و تعمیر کنند.

او افزود: با ورزشکار‌های ملی تا آنجایی که امکانش است ارتباط داریم و پیگیر کار‌ها هستیم و نوع تمرین‌ها را زیر نظرمی گیریم. خدا را شکر برای اولین بار دستگاه های ارگومتر را  که تمرین‌های قایقرانی داخل سالن و خشکی بود ، قبل از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته که قایقرانان از اردو خارج و به شهرستان‌های محل زندگی خود مراجعه کردند به صورت شخصی در اختیار آن‌ها قرار دادیم که تمرین‌های خود را قطع نکنند.

سهرابیان گفت: تقریبا بچه‌ها با توجه به برنامه ریزی که مربی‌های ملی داشتند تمرینات خود را انجام می‌دهند و خوشبختانه تقریبا قایقرانان آمادگی نسبی خود را حفظ کرده اند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تعدادی از قایقرانان به خاطر اینکه دستگاه‌های ارگومتر به اندازه کافی نبود، تمرین‌های در خانه را به صورت بدنسازی و تمرین‌های هوازی پیگیری می‌کنند. به امید خدا با شروع اردو‌ها تمرین‌های اساسی خودمان را شروع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.