فرمانده انتظامی تربت جام گفت: تعداد۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری ۱۷ سارق در این شهرستان ، کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: از ابتدای فروردین ماه امسال، در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو در سطح شهرستان پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس در این مدت با اشراف اطلاعاتی و پیگیری سرنخ‌های موجود ۱۷ متهم را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی و در چند عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی این افراد را در مخفیگاه هایشان دستگیر و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو سرقتی را از متهمان کشف و تحویل مالباختگان دادند.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های سرقتی به علت عدم تجهیزات حفاظتی مناسب و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی توسط مالکان طعمه مناسبی برای سارقان بوده‌اند.

قهستانی  با بیان اینکه پلیس با برهم‌زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده‌های مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او تصریح کرد: که وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده تجهیز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و معلوم‌ها از طریق شماره تلفن استفاده را به پلیس اطلاع رسانی کنند کنند.
انتهای پیام/س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.