زنگ سپاس معلم در دبستان دکتر علی شریعتی شهرکرد نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، زنگ سپاس معلم در دبستان پسرانه دکتر علی شریعتی نواخته شد.

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز و هفته معلم و تقدیر و تشکّر از کار جهادی همکاران در این شرایط بحرانی و حساس اظهار داشت: در منزلت معلمان همین بس که اولین معلم هستی، ذات باریتعالی است و پیامبر عظیم الشأن اسلام و تمامی امامان و پیشوایان دینی ما خودشان را معلم قلمداد می‌کردند.

او افزود: نامگذاری ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصتی خاصه‌ای است برای ارج نهادن به مقام معلمان و اساتیدی، چون علامه و فرزانه شهید مطهری و بزرگان و شخصیت‌های وارسته‌ای که در کسوت معلمی بودند.

قائدامینی با تأکید بر اینکه فرایند آموزش تعطیل شدنی نیست اضافه کرد: در راستای برنامه ریزی‌های لازم جهت استمرار فرایند آموزش و کیفیت بخشی و با همت بالای مدیران مدارس و معلمان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی بود که توانستیم در کشور خوش بدرخشیم.

او ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان استان در شرایط کنونی گفت: معلمان ما در جای جای استان با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در این ایام صحنه‌های ماندگاری از ایثار و مهربانی و عشق به دانش آموزان و کسوت معلمی را به یادگار گذاشتند که تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار