وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد محدودیت‌های ویژه دوره کرونا در این کشور تا سوم مرداد ماه یعنی ۲ ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

ادامه محدودیت‌های کرونایی در فرانسه تا ۲ ماه دیگربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، اولیور وران، وزیر بهداشت فرانسه روز شنبه با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در این کشور تا ۲ ماه دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: «ما باید مسافت طولانی را طی کنیم. وزیر بهداشت فرانسه در نشست خبری همچنین اعلام کرد که محدودیت‌های کلی تا ۲۴ جولای (جمعه سوم مرداد) در این کشور ادامه خواهد داشت.»

وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی در این کشور تا جمعه ۲۴ جولای (سوم مرداد) ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که لغو وضعیت اضطراری که از سه‌شنبه ۲۴ مارس (۵ فروردین) آغاز شده، خطر شیوع شدید ویروس کرونا در فرانسه را به همراه دارد.


بیشتر بخوانید: قرنطینه ۳ هزار خدمه کشتی آلمانی به خاطر کرونا


به دنبال درخواست ناتالی گوله، سناتور فرانسوی، محموله ۲۰ هزار عدد ماسک و ۵۰۰ روپوش پزشکی اهدایی ترکیه برای مقابله با بحران همه‌گیری ویروس کرونا در فرانسه، روز گذشته (جمعه) وارد دپارتمان اورن این کشور اروپایی شد.

خبرگزاری فرانسه شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا به بیش از ۱۴۰ هزار نفر رسیده است.

بر اساس برآورد‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خبرگزاری فرانسه، شمار قربانیان ویروس کرونا در سراسر اروپا به حدود ۱۴۰ هزار نفر رسیده است.

اروپا بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در میان تمامی قاره‌ها به خود اختصاص داده است و در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این قاره به ویروس کرونا مبتلا هستند.

کشور‌های اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان و انگلیس شمار بالایی از ابتلا و مرگ بر اثر کرونا را تاکنون گزارش داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار