نماینده مردم مشهد گفت: مردم باید قضاوت کنند که اقدامات مجلس درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی و مبارزه با فساد و رانت چه بوده است.

مردم باید در مورد عملکرد مجلس دهم نظر دهند که ماست مجلس ترش بوده یا شیرینبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی اظهار کرد: مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم قضاوت کنند که این مجلس در مورد تعیین تکلیف اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی افراد چه کرده است.

اوافزود:‌ مردم باید در مورد مجلس دهم و عملکرد آن در قبال برخورد با فساد‌ها و رانت‌ها قضاوت کنند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: مجلس دهم باید در مقابله با برخی اقدامات دولت و وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی ایستادگی می‌کرد به همین دلیل مردم درباره عملکرد مجلس باید نظر دهند.

پژمان‌فر با اشاره به ضرب المثل قدیمی که ماست ترش است یا شیرین، تأکید کرد: مردم باید در مورد عملکرد مجلس دهم نظر دهند که ماست مجلس ترش بوده یا شیرین.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۲:۵۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام مردم نظر دهند و شما هم به به و چه چه بکنید . ! زمانی نظر مردم اهمیت دارد که با اقدام همراه باشد . یعنی اگر با عدم برخورد با قانونگریزی و عدم کنترل و نظارت آسیب وجود داشته نماینده متخلف مورد پیگرد قانونی قرار گیرد و مردم از نمایندگاه خاطی مطلع شوند. اگر هم نمی دانی برو مطالعه کن تا بفهمی دلایل تورم سر سام آور چیست .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه مجلس دهم نشان داد که دیگر مجلس در راس امور نیست و دولت و دیگر ارگانها هیچ گونه ابایی برای تمکین نکردن به قوانین مصوب مجلس ندارند و این هم بخاطر ضعف در مدیریت مجلس و نمایندگان بود که حتی برا شفاف سازی و نشون دادن مردمی بودن مجلس از تصویب شفاف سازی ارا و اعلام دارایی های مدیران بخصوص نمایندگان امتنا کردند
آخرین اخبار