مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: کرونا، آموزش در مدارس عشایری را متوقف نکرده است و آموزش در دور افتاده‌ترین نقاط استان استمرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت ۴۸۱ مدرسه عشایری در استان گفت: ادغام مدارس عشایری در استان اقدام موثری در راستای استفاده بهینه و اثر بخش از نیروی انسانی بوده است.

او با بیان اینکه دانش آموزان عشایر از ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه و ویژه‌ای برخوردار هستند افزود: مهارت آموزی در مدارس عشایری باید دستور جدی قرار گیرد.

اسکندری نسب تصریح کرد: معلمان عشایری خط مقدم آموزش و پرورش هستند و پرچم جمهوری اسلامی ایران به برکت مدارس عشایری در دور افتاده‌ترین نقاط استان برافراشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جلوه‌های ویژه معلمی در آموزش و پرورش عشایری در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا بیان کرد: کرونا، آموزش در مدارس عشایری را متوقف نکرده است.

احمد اسکندری نسب با اشاره به اقدامات موثر معلمان عشایری در شرایط فعلی گفت: به برکت جهاد آموزشی ایجاد شده با تلاش این همکاران آموزش در مدارس عشایری استان استمرار دارد.

اوبا بیان اینکه معلمان عشایری صادقانه و ایثارگرانه با توجه به امکانات محدود آموزش را دنبال می‌کنند و اداره آموزش و پرورش استان کرمان از موفق‌ترین ادارات آموزش و پروش عشایری در سطح کشور است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار