مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

معلمان نقش کلیدی در تربیت انسان‌ها دارند

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: معلمان و اساتید نقش کلیدی در تربیت انسان‌ها به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با کارکنان اداره آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه اجر و اهمیت مقام معلم بسیار زیاد است گفت: اگر معلم ساخته شده باشد می‌تواند موجب سعادتمندی دانش اموزان خود شود و یا بلعکس؛ بنابراین معلم باید مراقب باشد و در درجه اول در تربیت خود کوشا باشد.

او با بیان اینکه معلمان باید قدر خود را بدانند، چون نقش آن‌ها نقش بزرگان است افزود: معلمی شغل نیست؛ هنر است و خدا اولین معلم هنرمند است و اولین ایاتی که نازل شد درمورد قلم است و در حقیقت معلمان با خداوند در جا‌هایی نقطه اشتراک دارند و آن هم تربیت است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: امسال اموزش و پرورش با شیوع ویروس کرونا شرایط جدید و ویژه‌ای را تجربه کرد و توانست به خوبی و با برنامه ریزی‌های به موقع خود را با این شرایط تطبیق دهد.

او افزود: معلمان وظیفه شناس ما با وجود تعطیلی مدارس تعلیم و ترییت را رها نکردند و خود را در مقابل امر تعلیم و تربیت مسئول دانستند.

سردار دامغانی تصریح کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش اموزی به هم افزایی اموزش و پرورش و بسیج کمک می‌کنند و نتیجه آن را می‌توان در مساجد و پایگاه‌ها دید که جوانان و نوجوانان با شور و اشتیاق در حال رسیدگی به امور نیازمندان و کمک به بسیج برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.