دغدغه کشاورزان اندیمشک برای برداشت محصول پیگیری می‌شود

فرماندار اندیمشک یکی از دغدغه‌های کشاورزان را برداشت محصولات کشاورزی در روز‌های کرونایی عنوان کرد و گفت: دغدغه آن‌ها پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

دغدغه‌های کشاورزان اندیمشک برای برداشت محصول پیگیری می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با اشاره به برگزاری شورای کشاورزی در این شهرستان گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان و شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و کشور، کشاورزان دغدغه برداشت محصولات را دارند که باید پیگیری و تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

او با بیان اینکه محصول گندم اندیمشک از نوع مرغوب و با کیفیت است، اظهار داشت: این شهرستان در بخش کشاورزی از ظرفیت‌های ارزنده‌ای برخوردار بوده و قاچاق محصول گندم در این شهرستان، برخورد قانونی را به دنبال دارد، ضمن اینکه از سواستفاده سودجویان در فصل برداشت این محصول استراتژیک جلوگیری می‌شود.

جهانگیری بر نظارت بیشتر و جدی در فصل برداشت محصول گندم تاکید و تصریح کرد: باید دست سواستفاده کنندگان در قاچاق محصولات قطع شود، ضمن اینکه ایست‌های بازرسی با همکاری دستگاه‌های مربوطه در نقاط مختلف این شهرستان مستقر می‌شوند و با تشدید این نظارت و بازرسی، دست دلال‌ها کوتاه خواهد شد و در عین حال، شرایط مناسب برای خرید محصولات از کشاورزان در مراکز خرید فراهم می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار