رییس دادگستری جیرفت با بیان اینکه ۹ درصد موجودی و ۲ درصد ورودی پرونده‌ها در جیرفت کاهش یافته است، گفت: محاکم عمومی و انقلاب جیرفت رتبه نخست عملکردی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شکوهی، رییس دادگستری شهرستان جیرفت با بیان اینکه هرساله از سوی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان، رتبه بندی حوزه‌های قضایی استان صورت می‌پذیرد گفت: خوشبختانه، محاکم عمومی و انقلاب جیرفت رتبه نخست عملکردی را در سال ۱۳۹۸ به خود اختصاص داده است.

او افزود: با تلاش کارکنان قضایی و اداری، خوشبختانه شاهد کاهش ۹ درصدی موجودی پرونده‌ها در محاکم عمومی و انقلاب جیرفت هستیم.

شکوهی نسب نرخ رسیدگی به پرونده‌های قضایی در محاکم عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت را ۱۰۷ مورد اعلام کرد و بیان کرد: در مجموع طی یک سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۱۱ فقره پرونده وارد محاکم عمومی و انقلاب جیرفت شده است که شاهد کاهش ۲ درصدی ورودی‌ها هستیم.

او افزود: در ارزیابی سالانه حوزه‌های قضایی بزرگ استان از لحاظ ورودی پرونده، عملکرد شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، رفسنجان و بم در دسته خود مورد ارزیابی قرارمی گیرند و دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت رتبه نخست در سال ۹۸ را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار