مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام اجرای ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق کشف شد، ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی ارزش چوب‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از مردم خواست: هرگونه خبر و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک کامیون و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه تنگ چوگان این شهرستان هنگام گشت زنی در محور کازرون به سمت قائمیه، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۰ تن چوب قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: راننده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان کرد: مأموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی ممسنی به قائمیه، موفق به شناسایی یک کامیون حامل بار شدند.

او افزود: ماموران با توقیف این کامیون موفق شدند در بازرسی از آن، ۷۰۰ عدد قفل در سکوریت، ۲ دستگاه کولرگازی، ۱۲ دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته و چشمی مربوطه، یک دستگاه موتورسیکلت چهار چرخ و تعدادی اقلام دیگر که فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی و گمرکی بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اضافه کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسایی و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از شناسایی و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی در شهرستان سروستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت غیر مجاز یک کارگاه تولید سموم کشاورزی غیر مجاز مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از آن کارگاه، ۵ هزار و ۳۷۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۷۶۵ لیتر کود مایع، ۴ دستگاه آسیاب و خردکن، مخزن پلاستیکی، مخلوط کن، نصب قیمت و تعداد زیادی پاکت خالی سم با برند‌های مختلف کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: برای خرید کود و سموم کشاورزی به مغازه‌های مجاز فروش سموم مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با بیش از ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت، طرح دستگیری و برخورد با سارقان باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهمان، در یک عملیات ضربتی ۳ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۲۵۰ متر کابل برق، ۱۵ عدد کندو عسل، کنتور و پمپ آب، موتور جوش، بالابر، ابزار آلات کشاورزی و در و پنجره مسروقه کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است، اضافه کرد: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به معروف و نهی از منکر، هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

وانت پیکان حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک خودرو وانت پیکان و کشف ۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رستاق این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت پیکان مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، عنوان داشت: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دسبند پلیس بر دستان سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی، با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های اطلاعاتی، یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده اسناد و مدارک پلیس، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، به عموم شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و ما را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار