محی الدین رحمانی از نخبگان صنعت استان خوزستان و از پرسنل شاغل در شرکت فولاد اکسین به عنوان کارگر برتر کشور طی سال گذشته انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال و جهش تولید ارتباط تصویری از ۷ مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحد‌های تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحد‌ها گزارش‌هایی بیان و همچنین راهکار‌ها و پیشنهاد‌هایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.

محی الدین رحمانی از نخبگان صنعت استان خوزستان و از پرسنل شاغل در شرکت فولاد اکسین، با ارائه طرح نوآورانه بهینه سازی عملکرد نیرو‌های غلتکی خود در سی یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان خوزستان پس از انتخاب شدن به عنوان کارگر نمونه استان، طی مراسمی که امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت با حضور رهبر معظم انقلاب و مقامات عالی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به عنوان کارگر نمونه کشوری در حوزه صنعت برگزیده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

این طرح در رابطه با بومی سازی و کاهش وابستگی به خارج و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی فولاد اکسین خوزستان بوده و هم اکنون در این واحد مورد استفاده قرار گرفته است، این طرح مذکور باعث صرفه جویی ۵۶ درصدی در مصرف انرژی، افزایش ۱۲۵ درصدی عمر مفید موتور‌های الکتریکی خط نورد نسبت به گذشته شده و قابلیت اجرا در سایر شرکت‌های فولادی را دارد.

این مبتکر و مخترع جوان خوزستانی اهل اهواز و متولد ۱۳۶۷ بوده که تحصیلات عالیه خود را در مقاطع دانشگاه با کسب رتبه ۲۰۱ کنکور کارشناسی و رتبه ۳۷ کنکور کارشناسی ارشد در رشته برق قدرت در دانشگاه پلی‌تکنیک تهران (امیرکبیر) آغاز و به پایان رساند. مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برای حفظ و نگهداشت این سرمایه‌های ارزشمند اقدام به جذب او و دیگر افراد نخبه در رشته‌های مختلف نموده است.

از دیگر دستاورد‌های او می‌توان به کسب ۲ بار قهرمانی استان و نایب قهرمانی کشور در رشته تیراندازی با کمان، اجرای چندین طرح نوآورانه و بومی‌سازی تکنولوژی در فولاد اکسین خوزستان، کسب عنوان پروژه برتر بهبود بهره‌وری ایمیدرو سال ۹۸، کسب عنوان کارگر نمونه استانی در بخش صنعت در سال‌های ۹۶ و ۹۸ و همچنین کسب عنوان نخست کارگر نمونه کشوری سال ۹۸ اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.