مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام احمد پهلوانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام پهلوانی افزود: این طرح به منظور تربیت مربیان آموزش‌دیده و ارتقای سطح دانش و آگاهی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه اعضای کانون‌های مساجد استان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع از نحوه برگزاری آزمون به سایت بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد در دوره تربیت مربی نام نویسی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان افزود: این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با شعار " یاریگر هم باشیم " به منظور آگاه‌سازی و افزایش رفتار‌های سالم در جمعیت عمومی کشور و گفتمان‌سازی اجتماعی در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد، گسترش فعالیت‌های داوطلبانه، مشارکت‌های مردمی و اجتماع‌محور با محوریت نقش مساجد در پیشگیری اولیه از اعتیاد اجرا می‌شود.

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به فعالیت هزار و ۳۷ کانون فرهنگی هنری در مناطق شهری و روستایی هرمزگان، گفت: عضویت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فعالیت در سامانه «بچه‌های مسجد» یکی از شرایط مهم برای شرکت در طرح تربیت مربی «یاریگران زندگی» است.

او افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه مربیگری از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.