معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: به مدت ۱۰ روز در شهرستان جیرفت حضور داشتیم و محصولات کشاورزی را به صورت توافقی خریداری و به کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها ارسال کردیم.

مرتضی معتمد معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در حاشیه بازدید از غرفه‌های عرضه محصولات کشاورزی کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امسال با شرایطی که ویروس کرونا بر کشور حاکم کرد ، باعث بسته شدن مرز‌های عراق شد و ما با محدودیت ارسال کالا در مرز‌ها مواجه شدیم.

او گفت: ما امسال با یک مازاد عرضه کالا در داخل کشور روبه رو بودیم که محصولاتی که توسط کشور‌های همسایه تولید شده بود وارد بازار داخلی کشور و موجب افت قیمت‌ها شد.

او با اشاره به اینکه از آنجا که کشاورزان عضو تعاون روستایی هستند و وزارت جهاد کشاورزی سال‌ها است که برای آموزش و تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی تلاش کرده است افزود: سازمان تعاون روستایی بر اساس رسالتی که در بحث حمایت از کشاورزان دارد مبادرت به خرید توافقی این محصولات کرده است.

معتمد گفت : ما به مدت ۱۰ روز در شهرستان جیرفت حضور داشتیم و محصولاتشان را به صورت توافقی خریداری کردیم و به کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها ارسال کردیم.

معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: روزانه قریب به ۱۰ تا ۱۵ تریلر پیاز و سایر محصولات کشاورزی که دچار مازاد عرضه شدند از جیرفت بارگیری می‌شود و به استان‌های مختلف ارسال می‌شود.

۲۰ غرفه عرضه محصولات کشاورزی وکالا‌های اساسی در سطح استان کرمان در ماه مبارک رمضان فعال است.

 انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار