شرکت ایرانسل از حالت پایدار شبکه خدمات رسانی خود در پی وقوع زلزله ۵.۱ ریشتریِ بامداد امروز در مرز استان‌های تهران و مازندران به مشترکان خبر داد.

 ایرانسلبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد روز جمعه ۱۹ اردیبهشت زلزله ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مرز استان های تهران و مازندران را لرزاند. پس از وقوع این زمین لرزه، شرکت ایرانسل با انتشار اطلاعیه ای از حالت پایدار شبکه خدمات رسانی خود به مشتریان در پی وقوع این زلزله خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

« ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: اوضاع مردم دماوند پس از وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری + فیلم


زلزله بامداد امروز، جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه، با مرکزیت روستای زیارت در حوالی شهر دماوند، در استان‌های تهران، مازندران، البرز، قزوین، گیلان و قم محسوس بود. ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ‌شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار