اسماعیل غنیان گفت: ۲ هزار و ۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سمنان طی سال گذشته به کار گمارده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در اولویت کار و برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی است و این راهبرد مهم با جدیت توسط مسئولان پیگیری می‌شود.

او افزود: از مجموع ۲ هزار و ۶۵۹ اشتغال‌یافته توسط مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ۸۵۰ نفر زن و یک‌هزار و ۸۰۹ نفر مرد بودند.

غنیان ادامه داد: از ۲ هزار و ۶۵۹ به کار گمارده در استان سمنان سال گذشته یک هزارو ۶۰۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و یک هزار و ۵۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بیان کرد: براساس آمار ۶۰ درصد افرادی که سال گذشته از طریق مراکز کاریابی استان سمنان اشتغال یافتند دارای مدرک دپیلم و زیر دیپلم و ۴۰ درصد داری مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

او گفت: از ۸۵۰ زن اشتغال‌یافته در استان سمنان در سال گذشته، ۴۸۵ نفر دیپلم و زیر دیپلم و ۳۶۵ نفر فوق دیپلم و بالاتر بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: از یک هزار و ۸۰۹ مرد اشتغال‌یافته از طریق مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته، یک هزار و ۱۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم و دیپلم و ۶۸۹ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.