آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان ناجا در تامین امنیت و پاسداری از تمامیت ارضی کشور گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی خالصانه برای مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در  دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان گفت:  نیروی انتظامی در حراست و حفاظت از مرز‌های داخلی و خارجی از جان مایه می‌گذارد.

آیت الله فلاحتی ، با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان ناجا در تامین امنیت و پاسداری از تمامیت ارضی کشور ، افزود: کارکنان خدوم نیروی انتظامی خالصانه برای مردم خدمت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، با بیان اینکه نیروی انتظامی ۳ اصل خودسازی، تربیت نیرو‌های درون سازمانی و صبر و شکیبایی در مواجهه با مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند ، گفت: پلیس باید در مواجهه با ناملایمات، انسان شناس، جامعه شناس و موقعیت شناس باشد.

آیت الله فلاحتی افزود: عملکرد نیروی انتظامی در قالب اجرای طرح‌های امنیتی و برخورد با متخلفان قابل تحسین است و باید تداوم داشته باشد.

سردار عزیزالله ملکی ، فرمانده نیروی انتظامی گیلان هم در این نشست از عملکرد این نیرو گزارش داد و گفت: از روز‌های اول شیوع بیماری کرونا در گیلان نیروی انتظامی در کنار کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این بیماری در میدان حضور داشت.

او  افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون عدد اقلام بهداشتی احتکار شده در استان کشف شد و ۷۲ نفر از احتکارکنندگان هم دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.