بخش جدید زایمان و "ال دی آر" بیمارستان قدس اراک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی بخش جدید زایمان و ال دی آر بیمارستان قدس اراک به بهره برداری رسید.

مظفری رئیس بیمارستان قدس اراک در حاشیه این مراسم در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی که امروز روز پانزدهم ماه مبارک رمضان میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام امروز افتتاح بخش جدید زایمان و"ال دی آر" بیمارستان فوق تخصصی قدس اراک را داریم.

مظفری افزود: با توجه به اینکه بیمارستان قدس اراک در ارتقاء زایمان طبیعی در سال‌های گذشته رتبه دوم را در کشورکسب کرده بود و با وجود اینکه بخش زایمان بیمارستان حدود ۵ سال پیش باز سازی شده بود ضرورت داشت مجدداً بازسازی جدید انجام شود.

او اضافه کرد: نیاز بود ۲ واحد اتاق جدید به عنوان "ال دی آر" یعنی همراه بودن محارم زائو در کنار او در زمان زایمان تاسیس شود که خوشبختانه در طی ۳ یا ۴ ماه پیش این کار شروع شد و امروز افتتاح این ۲ واحد به همراه بخش جدید زایمان را خواهیم داشت.

رئیس بیمارستان قدس اراک بیان کرد: تاسیس این بخش حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و ۳.۵ ماه زمان برد و به نظر می‌رسد در استان مرکزی به عنوان یکی از بخش‌های خوب و قابل توجه باشد که عزیزان که می‌خواهند مراجعه کنند با خیال راحت می‌توانند به این بخش مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.