استاندار بوشهر بر تداوم رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در همه بخش‌ها برای پیشگیری از گسترش کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به مناسبت اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت: رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان از شیوع بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کرد.

او ادامه داد: پس از شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا مردم استان بوشهر برای مقابله با این ویروس همکاری همه جانبه‌ای کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به تعطیلی بازار شهر‌های مختلف استان بوشهر به صورت خودجوش گفت: کسبه و بازار در شهر‌های مختلف به صورت خودجوش، کرکره مغاز‌ها را پایین کشیدند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

گراوند، تولید مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و رسیدگی به نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های مردم مومن استان بوشهر در این مدت عنوان کرد و با قدردانی از همکاری سپاه، بسیج، نهاد‌های انقلابی در اجرای رزمایش مواسات، عنوان کرد:خدمات مردم نیکوکار، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدرس رضوی، کمیته امداد و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ستودنی است.

او با اشاره به تاثیر کمک‌های مومنانه در کاهش و تسکین آلام مردمی که به علت ویروس کرونا صدمه اقتصادی دیده‌اند، تاکید کرد: آرامش مردم یکی از اولویت‌های مهم مسئولان است که در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

استاندار بوشهر، توجه به حل مشکلات، آسیب دیدگان اقتصادی در عرصه کرونا را ضروری دانست و گفت: رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های مسئولان است.

گراوند تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا را رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و افزود: هر چند استان بوشهر در این عرصه خوب عمل کرده، اما باید این همکاری‌ها ادامه داشته باشد تا همچنان این استان دارای کمترین بیمار کرونا باشد.

او، خدمات جامعه پزشکی و پرستاری را ستود و بیان کرد: جبهه مدافع سلامت، پزشکان، پرستاران و دیگر دست اندرکاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.