توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم در جهرم

همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)۲ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا نیکجو مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور، مسجد جامع جهرم گفت: در ادامه فعالیت ها و خدمات ارائه شده به نیازمندان که با مشارکت جوانان این کانون فرهنگی هنری در حال انجام است، تهیه و تدارک غذای گرم و توزیع میان نیازمندان نیز همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

او،  با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی جوانان کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد جامع جهرم همچنان که پیش از این و از ابتدای شیوع بیماری کرونا آغاز شده بود، ادامه دارد بیان کرد: این برنامه ها با ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها آغاز و اکنون با پخت غذای گرم و توزیع میان مستمندان ادامه پیدا کرده است.

نیکجو تصریح کرد: خدماتی مانند خرید اقلام مورد نیاز خانواده سالمند اطراف مسجد، ایجاد کارگاه ماسک با همکاری خواهران عضو کانون فرهنگی هنری در فضای کانون و تهیه بسته های غذایی  از برنامه های کانون بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور، مسجد جامع جهرم ادامه داد: تهیه ۲ هزار پرس غذای گرم، با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون ریال بود که با مشارکت خیران و نیکوکاران تامین شد.

او، افزود: بیش از ۷۰ نفر از جوانان این کانون فرهنگی هنری از ابتدای شیوع بیماری کرونا که فعالیت جهادی کانون آغاز شده شبانه روز پای کار آمده تا با تلاش خود گرهی از مشکلات مردم به ویژه محرومان بردارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار